Чи зустрічали ви думку, що Ютуб – інтернет-портал для розваг? Тисячі популярних відеоблогерів, що займаються онлайн-просвітою, можуть лише посміятися у відповідь. Наразі креативний портал містить безліч освітнього контенту! Наприклад, відеоуроки одеського вчителя фізики користуються шаленою популярністю, а переглядів уже понад 100 тисяч.
Як зацікавити відеоуроками молоде покоління? Запитання не з простих, адже більшість глядачів виділяють лише 10 секунд на перегляд одного відео. За цей час треба встигнути зацікавити їх настільки, щоб вони продовжили перегляд. Які перепони чекають на шляху до тисяч переглядів? Як донести інформацію зрозуміло та які ресурси допоможуть у цьому? Відповідаємо на запитання!
Топ-3 помилок та способи їх вирішення
1. Монотонність
Найчастіше відеоуроки – це звичайні скринкасти. Учитель демонструє екран, паралельно розповідаючи матеріал, що може розсіювати увагу школярів. Як цього уникнути?
- Використовуйте власних персонажів – маскотів! Про них ми більше розповідали у матеріалі «Віртуальний офіс класу та анімована вчителька: навчаємо сучасно». Такі вставки не тільки урізноманітнюють відеоряд, а й пробуджують увагу школярів.
- Накладайте кадри та переходи між кадрами! Це акцентує увагу дитини, а також дозволяє викладачу перепочити, якщо відео записується одним кадром.
- Додавайте у структуру різноманітні відео та аудіовставки! Особливо це актуально робити між різними «блоками» уроку та слугує розмежуванням між темами, теоретичною та практичною частинами заняття тощо.
2. Затинатися в кадрі
- Рішення просте: зйомка окремих елементів уроку з подальшим монтажем! Відтак можна використовувати відеоредактори, у яких можна вирізати різні елементи відео та об’єднати їх.
- Використовуйте здоровий гумор та меми для згладжування кутів! Під час запису уроку у прямому ефірі майже неможливо уникнути затинань та помилок. І це цілком нормально! Щоб перевести увагу з цього, можна просто пожартувати або згадати популярний серед молоді мем. Якщо ж ви припустилися помилки під час запису відеоуроку одним кадром – це не кінець світу! Є відеоредактори, які допоможуть додати доречний мем у момент вашої запинки.
3. «Німі» кадри: досліду, слайдшоу картинок без звуку тощо
- Додавайте аудіоряд на фон, адже «німі» кадри учні зазвичай пропускають! Якщо відеоряд не потребує вчительського пояснення, можна додавати на фон будь-яку музику. Але необхідно пам’ятати, що використовувати можна лише музику без авторських прав (наприклад, із безкоштовної бібліотеки Ютубу)
- Залучайте ефект «прискореної перемотки» за допомогою відеомонтажу.
- Не забувайте про те, що голосом можна додавати певні інформативні блоки, що не обов'язково мають стосуватися «німих» кадрів.
Інтернет-ресурси для створення відеоуроку
Після реєстрації на цій безкоштовній платформі ви зможете користуватися готовими шаблонами для редагування відеоуроків. Лекторка наголошує, що під час користування шаблонами варто пам’ятати, що ви погоджуєтесь із вотермаркою на відео (тобто на них буде невелика позначка-логотип інтернет-платформи). Якщо ж користуватися шаблонами з позначкою «Free» (безкоштовно), вотермарки не буде.
Сервіс допомагає зробити відеоуроки веселішими, адже дозволяє створити маскоти. Ці анімовані персонажі, яких можна зробити схожими на вчителів, додають елемент розваги до заняття.
Допоможе під час фінального монтажу відеоуроку. Англомовний сервіс має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та допоможе зробити якісне відео від і до: з моменту додавання привітання на початку і мему в кінці.
Як зацікавити аудиторію
Лілі Сінг, Стас Давидов, учителька-реперка, що викладає біологію… Усі вони – популярні відеоблогери, які пройшли тернистий шлях до популярності. Аналізуючи їхнє життя, лекторка вивела ідеальну формулу успіху:
- бути собою – щирим, неідеальним, справжнім;
- просто та інколи зі сміхом пояснювати складне;
- іти в ногу з часом – використовувати маскоти, меми, цікавий аудіоряд тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар