Комп'ютерне програмування стане обов'язковим предметом в початкових школах Японії з квітня 2020 року, повідомляє Nikkei Asian Review. Країна збирається навчити нове покоління затребуваним навичкам в області інформаційних технологій.
Основи програмування будуть викладатися, починаючи з 5 класу (в Японії перші шість класів відносяться до початкової школи). У 7-9 класах програмування стало обов'язковою частиною програми вивчення технологій з 2012 року, а з 2021 року складову даного предмета в розкладі японських учнів планується розширити. З цією метою 26 березня 2019 року, міністерство освіти Японії вже затвердило нові підручники.
Заходи щодо вдосконалення освітньої програми за допомогою впровадження обов'язкового предмета програмування в японських школах обумовлені, зокрема, дефіцитом працівників в IT-сфері, а також необхідністю посилити конкурентну перевагу майбутніх фахівців в області технологій.
Згідно з прогнозами Міністерства економіки, торгівлі та промисловості Японії, вже в 2020 році країна буде відчувати брак близько 290 тисяч працівників IT-сфери, а до 2030 року - близько 590 тисяч, навіть якщо IT-ринок буде зростати помірними темпами.
У зв'язку з ситуацією, що склалася, включення програмування в навчальну програму початкової школи Японії є важливим "кроком вперед, хоч і недостатнім у порівнянні з іншими країнами", зазначив професор комп'ютерних наук в Університеті Тойо Кен Сакамури. Він взагалі пропонує зробити програмування окремим шкільним предметом, адже на даний момент його вивчення входить в окремий курс під назвою "Технології та домашня економіка".
На думку президента групи компаній EVEREST Юрія Чубатюка, на тлі багатьох нововведень і альтернативних методик навчання, які впроваджуються країнами в систему освіти з метою формування ІКТ-навичок у дітей, саме програмування має бути в пріоритеті. "Це універсальна міжнародна мова, вивчення якої навіть на базовому рівні дозволяє перетворити сучасне покоління зі споживачів технологій в потенційних творців і майбутніх новаторів. Програмування не просто розвиває - воно дає розуміння принципу роботи існуючих вже сьогодні інновацій, а тому, по суті, є основою нового конкурентного технологічного світу", - підкреслив Чубатюк.
До речі, варто відзначити, що Південна Корея почала вводити раннє програмування в навчальні плани початкових і середніх шкіл ще в 2007 році. А Великобританія в 2014 році зробила даний предмет обов'язковим для учнів, починаючи з 5 років.
Україна поки що в процесі. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що методична група київської Гімназії А+ за підтримки групи компаній EVEREST розробить для українських шкіл експериментальну освітню платформу з навчання ранньому програмуванню в школах. Проект передбачає включення раннього програмування в курс існуючого нині предмета "Інформатика" для молодших класів.
Основи програмування будуть викладатися, починаючи з 5 класу (в Японії перші шість класів відносяться до початкової школи). У 7-9 класах програмування стало обов'язковою частиною програми вивчення технологій з 2012 року, а з 2021 року складову даного предмета в розкладі японських учнів планується розширити. З цією метою 26 березня 2019 року, міністерство освіти Японії вже затвердило нові підручники.
Заходи щодо вдосконалення освітньої програми за допомогою впровадження обов'язкового предмета програмування в японських школах обумовлені, зокрема, дефіцитом працівників в IT-сфері, а також необхідністю посилити конкурентну перевагу майбутніх фахівців в області технологій.
Згідно з прогнозами Міністерства економіки, торгівлі та промисловості Японії, вже в 2020 році країна буде відчувати брак близько 290 тисяч працівників IT-сфери, а до 2030 року - близько 590 тисяч, навіть якщо IT-ринок буде зростати помірними темпами.
У зв'язку з ситуацією, що склалася, включення програмування в навчальну програму початкової школи Японії є важливим "кроком вперед, хоч і недостатнім у порівнянні з іншими країнами", зазначив професор комп'ютерних наук в Університеті Тойо Кен Сакамури. Він взагалі пропонує зробити програмування окремим шкільним предметом, адже на даний момент його вивчення входить в окремий курс під назвою "Технології та домашня економіка".
На думку президента групи компаній EVEREST Юрія Чубатюка, на тлі багатьох нововведень і альтернативних методик навчання, які впроваджуються країнами в систему освіти з метою формування ІКТ-навичок у дітей, саме програмування має бути в пріоритеті. "Це універсальна міжнародна мова, вивчення якої навіть на базовому рівні дозволяє перетворити сучасне покоління зі споживачів технологій в потенційних творців і майбутніх новаторів. Програмування не просто розвиває - воно дає розуміння принципу роботи існуючих вже сьогодні інновацій, а тому, по суті, є основою нового конкурентного технологічного світу", - підкреслив Чубатюк.
До речі, варто відзначити, що Південна Корея почала вводити раннє програмування в навчальні плани початкових і середніх шкіл ще в 2007 році. А Великобританія в 2014 році зробила даний предмет обов'язковим для учнів, починаючи з 5 років.
Україна поки що в процесі. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що методична група київської Гімназії А+ за підтримки групи компаній EVEREST розробить для українських шкіл експериментальну освітню платформу з навчання ранньому програмуванню в школах. Проект передбачає включення раннього програмування в курс існуючого нині предмета "Інформатика" для молодших класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар