Якщо ви задаєтеся питанням, що таке штучний інтелект (ШІ) і вважаєте, що ШІ — це щось не зрозуміле. Ці приклади штучного інтелекту покажуть, як ви вже використовуєте його у вашому повсякденному житті, як онлайн, так і офлайн.
Поняття “штучний інтелект” може здатися дещо страшним та незрозумілим. Насправді штучний інтелект використовується вже протягом десятиліть, і його застосування відбувається частіше, ніж ви могли б собі уявити.
Штучний інтелект допомагає в кожній області нашого життя: коли ми читаємо наші електронні листи, отримуємо поради щодо напрямків руху, або намагаємося розпочати новий бізнес. Штучний інтелект вже широко застосовується в медицині, на будівництві, в судочинстві і, навіть, у мистецтві.
У цій статті ми покажемо вам 5 прикладів (і 17 способів) застосування штучного інтелекту в наших повсякденних діях, таких як:
- Електронна пошта
- Соціальні засоби комунікації
- Веб-пошук
- Магазини та послуги
- Офлайн-досвід
Як ШІ покращує електронну пошту (штучний інтелект: приклад №1)
1. Фільтри електронної пошти в Gmail
Google використовує штучний інтелект (насправді компанія Google це локомотив штучного інтелекту), щоб гарантувати, що майже вся електронна пошта в папці “Вхідні” є автентичною. Його фільтри намагаються сортувати електронні листи у такі категорії:
- Первинна пошта
- Соціальні мережі
- Акції
- Оновлення
- Форуми
- Спам
Програма допомагає організувати вашу електронну пошту, щоб ви могли швидше отримати доступ до важливих комунікацій.
Наприклад, Gmail сортує електронну пошту в 4 різних категоріях і відправляє спам в окрему папку.
Google стверджує, що фільтрація з використанням штучного інтелекту запобігає попаданню майже 99% спаму у папку “Вхідні”.
2. Розумні відповіді в Gmail
Розумні відповіді пропонують користувачам можливість відповідати на електронні листи простими фразами, такими як “Спасибі!”, “Я приєднуюсь!” і тд..
Розумні відповіді пристосовані до вмісту кожного електронного листа. Користувачі можуть відповісти, набравши відповідь вручну або, замість цього, вибрати розумну відповідь одним клацанням.
Наприклад, якщо ви надсилаєте повідомлення електронною поштою комусь про майбутній сеанс фільму, Gmail пропонує їм опції “розумної відповіді”.
Варіанти відповіді включать “Давайте зробимо це!” , “Я з вами!” або “Я не зможу”.
Розумні відповіді намагаються імітувати ваш особистий стиль написання і часто роблять дуже хорошу роботу, відображаючи той варіант, який ви дійсно хочете використати у відповіді.
3. Нагадування в Gmail
Функція “підштовхування” від Gmail нагадує вам про те, щоб ви переглянули електронні листи, які раніше проігнорували, або про які забули. Використовуючи штучний інтелект, Gmail намагається визначити, які електронні листи вимагають відповіді, а потім виділяє їх, якщо вони залишаються декілька днів поза вашою увагою.
Як ШІ покращує соціальний мережі (штучний інтелект приклад №2)
Штучний інтелект полегшує пошук користувачів та спілкування з друзями та діловими партнерами.
Як ви використовуєте штучний інтелект у соціальних мережах:
4. LinkedIn
Штучний інтелект застосовується, щоб допомогти підібрати кандидатів на робочі місця та звести потенційних співробітників і роботодавців.
В своєму блозі LinkedIn пояснює, що вони використовують «більш глибоке розуміння поведінки заявників на LinkedIn», щоб «передбачити не тільки, хто буде підходити для вашої роботи, але й хто ймовірно буде найнятий…»
5. Pinterest
Інструмент об’єктивів Pinterest використовує ШІ для ідентифікації об’єктів у зображеннях. Зробіть фотографію цього прекрасного столового набору в будинку вашого друга, використовуючи інструмент об’єктиву Pinterest, а його функція, керована штучним інтелектом, допоможе знайти подібні речі.
У деяких випадках ви навіть можете знайти продавця продукту, щоб змогли придбати його.
6. Чат-боти (Chatbots)
Chatbots (чатботи) розпізнають слова та фрази для того, щоб надати корисну інформацію клієнтам, які мають запитання загального характеру. Іноді чат-боти настільки точні, що здається, що ви розмовляєте з реальною людиною.
Чат-боти намагаються імітувати природну мову, коли вони допомагають у виконанні звичайних завдань, таких як бронювання зустрічей, прийом замовлень або відповідь на запитання щодо виставлення рахунків.
7. Виявлення в Facebook
У листопаді 2017 року Facebook запустив функцію виявлення, яка сканує повідомлення та виявляє шаблони, які можуть показати, що користувач розглядає можливість самогубства.
Коли Facebook виявляє суїцидальні мислення у користувача, програма, що будується на ШІ, посилає ресурси психічного здоров’я цій людині, а іноді і його друзям.
Facebook доповнює таку програму ШІ людськими ресурсами, як, наприклад, підготовлені модератори, партнерські відносини з місцевими організаціями психічного здоров’я та місцеві перші допомоги при необхідності.
Як ШІ допомагає з пошуком в Інтернеті (штучний інтелект: приклад №3)
ШІ використовувався для допомоги у пошуку в Google протягом досить довгого часу.
8. Розумний пошук Google
Коли ви почнете вводити пошуковий термін, і Google дає рекомендації для вибору – це пріклад застосування штучного інтелекту.
Розумні пошуки базуються на даних, які Google збирає про вас, таких як ваше місцезнаходження, вік та інші особисті дані. Використовуючи ШІ, пошукова система намагається вгадати, що ви намагаєтеся знайти.
9. Алгоритм Google
Пошукові системи Google з часом розвивалися, вивчаючи лінгвістику, яка використовується в пошуках. Штучний інтелект вивчає результати та адаптується з часом, щоб краще задовольнити потреби користувачів.
Наприклад, пошук «Скільки коштує чай в Китаї» пропонує вибір від Google «найкращої відповіді», виділений у верхній частині, а потім список джерел, які відповідають на це питання.
Метою алгоритму Google – надання найкращих результатів пошуку. Щоб зробити це, Google використовує ШІ, який визначає якість вмісту сторінок та знаходить ті сторінки, які відповідають запиту користувача.
Як штучний інтелект допомагає вам в Інтернет – магазинах (штучний інтелект: приклад №4)
10. Рекомендації щодо товарів
Amazon та інші інтернет-магазини застосовують ШІ для збору інформації про ваші уподобання та купівельні звички. Потім вони персоналізують ваш досвід покупки, пропонуючи нові продукти, пристосовані до ваших вподобань.
Коли ви шукаєте такий елемент, як “гарнітура”, пошукова система також показує пов’язані елементи, які інші люди придбали під час пошуку того ж самого продукту.
11. Музичні рекомендації
Музичні послуги використовують ШІ для відстеження звичок прослуховування. Потім вони використовують цю інформацію, щоб запропонувати інші пісні, які ви хотіли б почути.
Наприклад, сервіс Spotify пропонує пропозиції щодо нових поступлень музики, нових випусків і старих улюблених музичних треків на основі ваших звичок прослуховування.
Google Play також пропонує індивідуальні рекомендації щодо музики. Його пропозиції з допомогою ШІ враховують такі фактори, як погода і час доби, щоб запропонувати музику. Він може запропонувати вам плейлист танцювальної музики в п’ятницю ввечері або м’яку акустичну музику в дощовий день.
12. Застосування штучного інтелекту в банківській справі
ШІ використовується багатьма банками, щоб персоналізувати досвід у своїх мобільних додатках.
Наприклад, згідно з повідомленням журналу Biz Journals , програма Wells Fargo аналізує інформацію про обліковий запис, щоб надати індивідуальні сповіщення, такі як:
- Нагадування про оплату рахунків
- Попередні овердрафти
- Підказка щодо трансферів
13. Запобігання фінансовому шахрайству
Інший спосіб, який банки використовують ШІ, – це відправлення мобільних сповіщень для запобігання шахрайству.
Наприклад, якщо у вашому обліковому записі відбувається незвично велика транзакція, на телефоні можна отримати попередження.
Або, якщо ви раптом починаєте робити покупки в іншій державі, ви можете отримати повідомлення для запобігання шахрайству, яке вимагає від вас зателефонувати до свого банку, щоб особисто підтвердити покупку.
Ці типи повідомлень можливі завдяки відстеженню ваших щоденних фінансових операцій, що дозволяє ШІ розпізнавати незвичні випадки у ваших витратах.
14. Карти та напрямки
Коли програми, такі як Google Maps, обчислюють трафік і ремонт дороги, щоб знайти найшвидший шлях до місця призначення – це ШІ в дії.
Як штучний інтелект впливає на подорожі (штучний інтелект: приклад №5)
15. Програми для спільного користування
Служба поїздок Uber використовує ШІ, щоб визначити, скільки часу буде потрібно для переїзду від місця розташування до місця призначення. Це дозволяє дізнатися, коли можна очікувати водія або доставку їжі.
Нещодавній звіт The Independent стверджує, що Uber розвиває штучний інтелект, який допоможе визначити, чи є замовник пяний – до того, як водій погодиться забрати пасажира.
16. Комерційні авіакомпанії
Ви можете бути здивовані, дізнавшись, як насправді мало літає ваш знайомий пілот.
Опитування 2015 року авіакомпанії Boeing 777 пілотів повідомило, що пілот витрачає тільки 7 хвилин на керування вручну літаком під час типового польоту, причому більша частина пілотування виконується за допомогою технології ШІ.
Згідно з інформацією Wired Magazine, Boeing працює над створенням реактивних лайнерів, які повністю керовані штучним інтелектом – без жодних пілотів-людей.
Штучний інтелект робить наше життя більш ефективним
Існує багато прикладів програм штучного інтелекту, які допомагають нам виконувати повсякденні речі, наприклад, спілкування з друзями, використання програми електронної пошти або використання сервісу ride-share.
Якщо у вас є застереження щодо використання штучного інтелекту, можливо вас заспокоїть те, що більшість з нас використовує ШІ щодня вже протягом багатьох років.
Немає коментарів:
Дописати коментар